[rosedu-general] Chemare pentru Argeseni

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Jun 19 12:41:24 EEST 2008

On Thu, 2008-06-19 at 11:56 +0300, Alex Eftimie wrote:

> Dacă argumentul tău ar fi valid, atunci existența RLUG ar face inutilă
> existența TMLUG, CJLUG, ARLUG, SVLUG, SBLUG și CTLUG[1]. Ce de oameni
> cu ochelari de cal.

Da, mi se pare inutila existenta unor astfel de grupuri. Nu le vad
relevanta. Nu vad cum ar putea ca preferintele oamenilor din Suceava
care lucreaza in acelasi sistem administrativ/legislativ/organizatoric
al intregii tari.

> AgLUG nu este/va fi (doar) o listă de discuții. Poate fi un motiv în
> plus ca oameni din aceeași zonă geografică și cu cel puțin un interes
> comun (utilizarea Linux), să se poată întâlni și să discute. Să poată
> _colabora_. Nu se poate face totul prin internet/virtual. Asta este
> părerea mea.

Daca exista dorinta se pot organiza conferinte RLUG. Nu e Romania atat
de mare incat sa fie nevoie de 42 de LUG-uri separate.

Razvan