[rosedu-general] Centralizare rezultate selectie

Lucian Cojocar cojocar at gmail.com
Wed Jun 18 19:14:42 EEST 2008

Alex Eftimie wrote:
> [...]
> Cioromela	Ruxandra
> Coman	Ciprian Mihai
> Saiz	Claudiu
> Patrascu	Alecsandru
> Oprea	Gabriel
> Pana	Emilia Stefania
> Catalin	Moraru
> Cristian	Glodeanu
> Barbu	Ana Andreea
>
> studenți care nu au fost acceptați la niciun proiect. Avem două
> posibilități, fie pregătim un mesaj unic "ne pare rău, nu ai fost
> acceptat", fie acestora de mai sus li se trimite mesajul de refuz de
> către managerul proiectului la care au aplicat.

Nu mai bine le oferim posibilitatea să aleagă un alt proiect la care *nu
s-au înscris*, e păcat de unii dintre ei(cel puţin după skilluri).

Totuşi dintre persoanele alea eu vreau să învit pe cineva la proiectul
meu (chiar dacă nu a aplicat pentru el) -- dar asta înseamnă să aştept o
confirmare de la cei acceptaţi care încă nu mi-au răspuns.

P.S. cred că va fi valabil la o etapă viitoare.
Lucian