[rosedu-general] RSoc, probleme

Mircea Bardac dev at mircea.bardac.net
Wed Jun 18 18:44:07 EEST 2008

Salut,

Sergiu Iordache wrote:
> O să le dau un mail mâine şi eu din nou că după mail-ul de felicitare
> n-am vb decât cu o singură persoană dar am zis că poate au avut şi ei
> treabă.

O situatie similara aici. O persoana a dat reply la mail-ul de
felicitare. E adevarat ca nici n-am cerut in mod expres un reply...

Pe grupul de discutii am 3/4 persoane selectate pentru RSoC + altii. Cei
3 s-au inscris pe grup pe 15 iunie, la incheierea inscrierilor in RSoC,
inainte sa anunt persoanele selectate. Atunci era in weekend, probabil
aveau mai mult timp... oricum... e un pic ciudat sa foloseasca e-mail-ul
asa de rar... sau poate eu il folosesc prea des :)

In concluzie, doar o persoana nu pare a fi contactata in nici un fel. Am
verificat e-mail-urile si adresa este corecta. Nothing bounced. O sa mai
astept ceva timp... nu stiu exact cat.

Numai bine,
Mircea

--