[rosedu-general] Perioadă stagiu

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Jun 18 17:48:40 EEST 2008

On Wed, 2008-06-18 at 12:10 +0300, Lucian Cojocar wrote:
> Stabilim o perioadă fixă pentru stagiu, cum ar fi prima lună după sesiune?
> Cazarea redusă la cămin *bănuiesc* că se dă doar într-un anumit interval.

Eu le-am cerut alor mei sa-mi precizeze daca au ceva impotriva primelor
3 saptamani de dupa sesiune. Nu cred ca e neaparat nevoie de enforcing.
Din punctul meu de vedere, ar trebui ca persoana implicata sa lucreze 3
saptamani (si mai multe daca doreste) din timpul vacantei. In mod
evident, pentru cei care vor sta in camin, sunt limitati la cele 3
saptamani asociate si perioadei de practica.

Razvan