[rosedu-general] Centralizare rezultate selectie

Lucian Cojocar cojocar at gmail.com
Tue Jun 17 19:20:23 EEST 2008

Alex Eftimie wrote:
> [...]
> Coman	Ciprian Mihai
> Saiz	Claudiu
> Patrascu	Alecsandru
> Oprea	Gabriel
> Pana	Emilia Stefania
> Catalin	Moraru
> Cristian	Glodeanu
> Barbu	Ana Andreea
>
> studenți care nu au fost acceptați la niciun proiect. Avem două
> posibilități, fie pregătim un mesaj unic "ne pare rău, nu ai fost
> acceptat", fie acestora de mai sus li se trimite mesajul de refuz de
> către managerul proiectului la care au aplicat.
>
> Pot trimite eu mail unic, dacă hotărâți așa.

De exemplu de Roditis Maria aş fi avut eu nevoie la proiect, dar nu a
aplicat la mine ...

Aşa că-i putem anunţa că nu fac parte din echipa principală, dar mai au
şanse să ajungă. Asta înseamnă să avem un deadline la care vom anunţa
situaţia finală (în timpul ăsta trebuie să vorbim cu cei acceptaţi).

P.S. lista asta e publică ... nu trebuiau discutate mai intern chestiile
astea?

Lucian