[rosedu-general] Centralizare rezultate selectie

Alex Morega alex at grep.ro
Tue Jun 17 10:45:05 EEST 2008

Salut,

Cum rămâne cu studenţii de anul 1 care vor totuşi cazare? Şi mai
ales, ce înseamnă "da" şi "nu" în coloana "cazare" din tabel?

Întreb asta pentru că am de ales pentru listă între câţiva
studenţi de anul 1, dornici să înveţe ceva dar fără prea multă
experienţă. Vreau să-i încurajez pe toţi să se implice în
proiect, dar i-aş pune pe listă în special pe cei care vor cazare,
fiind locuri limitate. Departajare pe criterii de merit nu prea am de
unde să fac, asta se va vedea pe parcursul proiectului.

-- Alex