[rosedu-general] [Fwd: Re: RSoC 2008 - Inscriere Proiect Tigus]

Mircea Bardac dev at mircea.bardac.net
Sun Jun 15 22:03:25 EEST 2008

Please update.

-------- Original Message --------
Subject: Re: RSoC 2008 - Inscriere Proiect Tigus
Date: Sun, 15 Jun 2008 21:59:12 +0300
From: Marius <marius at aseara.ro>
To: Mircea Bardac <dev at mircea.bardac.net>

Salut, dupa inscrierea mea in Tigus am trimis acest mail catre
soc at rosedu.org

"Salut,

M-am uitat astazi peste site si am vazut ca ati facut update si la
technologiile foloste in cadrul Tigus. As dori sa ma implic doar in
SecAd daca se poate deoarece vreau sa lucrez in C.

Multumesc anticipat,
Marius Ungureanu."

Nu am primit inca raspuns. Te rog anunta-ma daca ai cum daca se poate sa
ma implic doar in cadrul SecAd.

Multumesc,
Marius Ungureanu.

--