[rosedu-general] Selectia pentru RSoC

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Sun Jun 15 02:17:09 EEST 2008

2008/6/13 Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>:
> On Fri, 2008-06-13 at 18:26 +0300, Alex Eftimie wrote:
> <snip>

> Sustin ideea lui Mircea si propunerea de Google Docs a lui Andrei.
>
> In prima faza trebuie ca project managerii sa realizeze o lista cu
> locurile disponibile pentru proiectul pe care-l coordoneaza. Vom selecta
> persoanele cele mai potrivite. Cei care nu au fost selectati vor putea
> participa oricum ca si colaboratori: nu membri ai core-team dar se pot
> implica si isi pot aduce contributia nevertheless.
>
> Razvan

Am închis înscrierea pe site (se poate reactiva din copiile de
siguranță ale conținutului site-ului).

Managerii de proiect, adică Lucian Cojocar, Andrei Buhaiu, Sergiu
Iordache, Vlad Dogaru, Mircea Bardac și Alex Morega sunt invitați
astăzi să completeze în spreadsheet-ul de mai sus locurile
disponibile, cât și o pre-selecție a oamenilor eligibili din lista de
înscrieri (disponibilă în același tabel). Următorul pas este
contactarea aplicanților prin email, apoi (în funcție de proiect)
intervievarea (se poate face și online), astfel ca la sfârșitul zilei
să avem o listă completă de participanți.

Nu uitați de criteriul cazare.

Consider necesar ca și celor care vor fi respinși să li se dea un
mesaj, eventual o înscriere gratuită pe proaspăta
announce at lists.rosedu.org.

Cam atât,

Alex

--