[rosedu-general] Zombie meme

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Fri Jun 13 11:55:38 EEST 2008

On Fri, 2008-06-13 at 10:32 +0300, andrew wrote:
> 1. Flak Cannon din UT3, never fails me.(Flakmaster)
>
> 2. Rob Zombie - Thrill Kill Game(de pe soundtrackul Resident Evil)
>
> 3. Gigi Becalli, sigur are cruci, apă sfinţită şi biblii destule la
> el (dacă trebuie persoană reală atunci
> Răzvan sau sora lui Răzvan - whichever is near =)) =)) =)), cred că-l
> prefer totuşi pe Răzvan, în nici un caz Vlad, el i-ar tot invita cu o
> lingură să-i mănânce posteriorul)

1. O lingură, pentru motivul menţionat de Andrei. They're gonna eat my
stinkin' ass.

2. Eric Clapton -- Wonderful Tonight dacă zombie arată bine. Dacă nu,
I'll need some Judas Priest -- Painkiller.

3. I don't need no freakin' henchman. Dar dacă sunt obligat, l-aş lua pe
*Domnul* Marin Sărăcin. Nu ar folosi la alt scop decât să guste şi
Dumnealui din posteriorul meu aromat după ce termin cu toţi zombie.

Vlad

PS: laugh, dammit!
--
There is nothing more dangerous than an