[rosedu-general] site-ul proiectului "sec"

Alex Morega alex at grep.ro
Wed Jun 11 23:33:41 EEST 2008

Salut,

Am editat pagina principală de pe trac (http://dev.rosedu.org/trac/
sec), nu mai arată a proiect părăsit în stadiul de neînceput :)
Mă gândesc să folosim limba engleză pentru proiect (documente,
comentarii în cod, totul) atât ca exerciţiu de lucru cât şi pentru
viitorul proiectului, în caz că se face mare şi atrage atenţie.

Dacă nu are cineva ceva împotrivă, aş vrea să am doar eu drepturi
de commit iniţial, e mai uşor să imprimăm o direcţie iniţială
proiectului (design făcut în comitet nu e o idee bună :).

Cum am mai zis, nu voi fi disponibil până spre sfârşitul lunii
(proiectul de diplomă), dar lumea e oricum în sesiune, deci n-ar
trebui să fie problemă. Ca paşi următori, zic că ar trebui să
avem un plan clar să ajungem la ceva funcţional pe care să-l numim
"0.1" - funcţional şi cât de cât util. Rog trimiteţi păreri pe
adresa redacţiei :)

Numai bine,
-- Alex Morega