[rosedu-general] Raging mail maniac

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sun Jun 8 14:50:09 EEST 2008

Salut!

Am luat o scurta pauza de la treburile zilnice (da, ma apuc in curand si
de activitatile legate de ROSEdu) si am vazut cate mesaje am trimis de
pe contul de pe cs.pub.ro. Am zis sa vad cam cate mesaje am trimis eu in
medie.

Pai sa vedem.

Folosesc evolution de pe 12 septembrie 2007 pana azi, 8 iuni 2008. Un
numar de 271 de zile. Thank Google for that[1].

Apoio, cate e-mail-uri am trimis:
* 2092 de mesaje de pe contul @cs.pub.ro
* 837 de mesaje de pe contul @anaconda.cs.pub.ro
* 192 de pe contul @gmail.com
* 23 de pe contul @stagiipebune.ro

Un total de 3144 de mesaje cu o medie de 11.6 mesaje pe zi.

Mult, putin? Nu stiu pentru ca nu am cu cine sa compar. Totusi, in
aceste mesaje nu intra cele trimise prin interfata web sau de pe alt
calculator. Nu sunt foarte multe dar cred ca se ajunge la o medie de 12
mesaje pe zi.

In plus, numarul de mesaje este in mod cert mai mare pe acest semestru
pentru ca semestrul trecut am folosit foarte mult interfata moodle
pentru materiile in care eram implicat. Din pacate, statistiticile
referitoare la semestrul 1 au fost sterse. Asa ca nu-mi ramane decat sa
estimez ca, destul de probabil, trec de 15 mesaje scrise pe zi (daca nu
mai bine).

15 mesaje scrise pe zi nu par multe. Dar daca te gandesti ca asta
inseamna 6000 de mesaje pe an, parca se schimba putin perspectiva :-)

Kids, don't stay in school. Altfel ajungeti ca mine! :-P

Razvan

[1] http://www.timeanddate.com/date/durationresult.html?m1=9&d1=12&y1=2007&m2=6&d2=8&y2=2008&ti=on