[rosedu-general] Propunere de proiect

Alex Morega alex at grep.ro
Sat Jun 7 22:58:27 EEST 2008

On Jun 7, 2008, at 22:47 , Sergiu Iordache wrote:

> Încă ceva, dacă eşti de acord am vrea să includem proiectul tău în
> iniţiativa ROSEdu Summer of Code pentru că sunt sigur că destulă ar
> vrea să participe. Echipa ar fi condusă de tine iar lucrul ar începe
> după sesiune.
>
> Astfel (dacă eşti de acord, desigur) te-aş ruga să te gândeşti cam
> câţi membrii ai vrea să aiba echipa(şi câţi sunt deja implicaţi,
> spuneai ceva de 2 persoane) şi ce skill-uri ar fi necesare. Dacă facem
> asta repede şi selectăm câteva persoane, ei o să poată primi şi
> adeverinţe de practică. Dacă nu lucrul pe vară se va desfăşura oricum
> [...]

Din partea mea aş fi încântat să facă proiectul parte din Summer of
Code. Nu ştiu să zic despre câţi studenţi ar putea contribui şi ce
skill-uri să aibă, pentru că mai întâi trebuie să ne gândim ce/cum
facem. Sper că peste câteva zile să am un răspuns mai bun. Până
atunci, invit pe cine e interesat să discutăm pe lista sec-dev (http://lists.rosedu.org/cgi-bin/mailman/listinfo/sec-dev
) - propuneri, idei, etc.

Numai bine,
-- Alex Morega