[rosedu-general] [Organizare] ROSEdu Summer of Code

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Fri Jun 6 01:38:13 EEST 2008

On 6/6/08, Alex Juncu <alexandrujuncu at yahoo.com> wrote:
> just a sugestion...nu ar fi mai bine daca am face situl on top of ceva gen wordpress, la care am avea commenturi pentru fiecare sectiune?
> ar fi mai usor sa puna omaneii intrebari si raspunsurile ar fi publice...

Sergiu si eu am decis sa pastram lucrurile simple. Site-ul va fi doar
de prezentare+inregistrare+calendar+noutati (daca este cazul). Pentru
comentarii si alte probleme, avem forum+alte cai de comunicatie cu
publicul.

Wordpress sau Drupal pot fi o mare bataie de cap cand vine vorba de o
tema simpla si o treaba rapida. Oricum, folosim fisiere text pentru
continut B-)

Alex

--
O< campania panglicii ascii - opriți mail-urile html - www.asciiribbon.org