[rosedu-general] [Organizare] ROSEdu Summer of Code

Mircea Bardac dev at mircea.bardac.net
Thu Jun 5 23:13:38 EEST 2008

Salut,

In primul rand, felicitari pentru idee. Vad mult potential.

Sergiu Iordache wrote:
> Ok, vestea bună e că am obţinut aprobare pentru eveniment. (fac un
> split mic între topic-uri)

Eu nu imi dau seama in schimb in ce consta "relatia" cu facultatea. Daca
proiectele se echivaleaza cu un stadiu de practica, asta inseamna niste
responsabilitati, atat din partea celor care conduc proiectele cat si
din partea participantilor.

Pentru inceput, ma intereseaza deadline-uri, multe deadline-uri... daca
se poate toate deadline-urile*. Cred ca orice participant (de ambele
tabere) doreste sa stie asta.

* Momentan, vad urmatoarele deadline-uri:
- deadline pentru propuneri
- deadline pentru inscrieri (aici mai vad si problema strangerii de
informatii despre un participant, respectiv ce stie sa faca, ce
experienta are, daca are experienta - proiectele pot fi atat de nivel
introductiv cat si mediu/avansat**)
- deadline pentru anuntarea celor acceptati pentru proiect
- data pentru meeting cu mentorii (a se citi "Party de inceput" :D )
- data start lucru la proiect
- deadline incheiere proiect
- deadline assessment (< deadline impus de facultate - exista asa ceva?)
- data meeting incheiere (a se citi "Petrecere de final" ;) )

Pe mine ma intereseaza aceasta informatie in calitate de mentor pentru a
sti cat de complexa trebuie sa fie propunerea/propunerile de proiect(e).
O sa folosesc pentru inceput doar timpul (deadline-urile) pentru a
evalua acest lucru, ulterior o sa consider si dificultatea (+others).

** vad o mica problema cu proiecte diferite ca dificultate: multi s-ar
putea se arunce pe proiecte simple, cu toate ca ar sti mult - din
comoditate sau ca sa scape. Ar trebui sa nu incurajam acest lucru. Mi-e
greu sa apreciez insa cum s-ar putea face proiecte de dificultate
asemanatoare. Ramane o problema deschisa...

Numai bine,
Mircea

P.S. Salut Alex (Morega) - small world, isn't it? :)

--
Mircea
http://mircea.bardac.net