[rosedu-general] Fifrefox party

Alex Juncu alexandrujuncu at yahoo.com
Tue Jun 3 02:37:37 EEST 2008

(incep prin a mentiona ca nu am consumat bauturi alcoolice(er.. cel putin nu multe...)inainte de a sugera urmatoarele...)
Am inceput prin a ma uita care e statusul cu spreadfirefox.com..dupa am vazut ca se organzieaza petreceri cu ocazia aniversarii a 10 ani de mozilla si realeasului ff3... dupa am vazut ca exista party in romania pentru asta http://mozillaparty.com/en-US/events/view/80 ;) (mergem?:D) dupa, ziceam, daca tot am facut Ubuntu Install Fest, de ce nu facem si Firefox party?:D ar fi super tare :D ar putea fi o simpla iesire la pirahna, dar sub un scop precis (si nu, nu ala de a bea bere...bine, e si ala, dar oricum...)
I know it sounds stupid, but how about it?:)