[rosedu-general] Solicitare muncitori necalificati

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon Jun 2 19:56:41 EEST 2008

Salut!

Dupa cum (nu) stiti camera unde se gasesc serverele din facultate
(EF007) este ... cum sa ma exprim ... dincolo de intelesul cuvantului
haos.

Drept pentru care am dori sa facem putina ordine in perioada sesiunii.
Asa ca solicit ajutorul vostru.

Ideea ar fi urmatoarea: intr-o zi din sesiune (cel mai bine dupa un
examen), avem nevoie de 4-6 persoane timp de 2-3 ore sa mutam tot felul
de componente din EF007 pentru a avea loc sa operam ulterior peste
diversele servere.

Nu este graba, dar am dori sa se intample inainte de incheierea
sesiunii.

Cine se ofera voluntar pentru aceasta maiastra munca de muncitor
necalificat?

Razvan