[rosedu-general] RSOC 2008 (re)schedule

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Tue Jul 8 19:12:01 EEST 2008

On Tue, 2008-07-08 at 16:03 +0100, Mircea Bardac wrote:
> Salut,
>
> As dori si eu sa stiu care e daca se poate schimba perioada de practica
> (mutat mai tarziu). Daca se poate, atunci ce se intampla in mod oficial
> oficial?

Pentru RSoC nu este neaparata maparea activitatii in cadrul proiectului
cu perioada de practica. La vmchecker sunt persoane care vor incepe sa
lucreze peste vreo doua saptamani, altcineva incepe in august, altcineva
va lua o vacanta. Nu este nimic batut in cuie. Singurul detaliu
"contractual" este implicare de circa 3 saptamani in cadrul proiectului.

> Intreb pentru ca nu prea am primit nici un semn de la cei inscrisi in
> Tigus in ultimele zile - e adevarat ca si eu am trimis e-mail direct pe
> 7 iulie. Ma gandesc ca si-au luat vacanta or something (poate doar
> cateva zile). Credeam ca sesiunea se termina duminica - am aflat dupa ca
> s-a terminat vineri.

Cel putin doi dintre ei sunt plecati intr-o scurta vacanta pana maine
(parca). Stiu asta pentru ca sunt plecati impreuna cu o persoana
implicata in vmchecker :-)

Razvan