[rosedu-general] RSOC 2008 (re)schedule

Mircea Bardac cs at mircea.bardac.net
Tue Jul 8 18:03:53 EEST 2008

Salut,

As dori si eu sa stiu care e daca se poate schimba perioada de practica
(mutat mai tarziu). Daca se poate, atunci ce se intampla in mod oficial
oficial?

Intreb pentru ca nu prea am primit nici un semn de la cei inscrisi in
Tigus in ultimele zile - e adevarat ca si eu am trimis e-mail direct pe
7 iulie. Ma gandesc ca si-au luat vacanta or something (poate doar
cateva zile). Credeam ca sesiunea se termina duminica - am aflat dupa ca
s-a terminat vineri.

--
La adresa [1] sunt doar 3 saptamani de practica. Nu erau 4?

[1] http://soc.rosedu.org/?p=calendar

--
Mircea
http://mircea.bardac.net