[rosedu-general] Ubuntu-ro în Politehnica!

Alexandru Ioan Eftimie alex at rosedu.org
Thu Jan 31 22:15:27 EET 2008

2008/1/31 Vlad Dogaru <ddvlad at anaconda.cs.pub.ro>:

> Nu eu. Altcineva, dar am uitat cine.

> Pentru mine sună OK, chiar dacă Ubuntu e suficient de băgat pe gât^H^H
> popularizat deja. Probleme ar fi: pe cine aducem să vorbească, la cât ne
> putem aștepta din partea facultății (probabil doar ne lasă să folosim o
> sală într-un weekend, atâta tot), și alte alea.
>
> Vlad

Sunt mai mulţi oameni competenţi şi care ar putea să vorbească în
Grupul de la Cluj[1] (parcă ar fi vorba despre PSD) care cred că ar
veni dacă îi chemăm. Pe lista ubuntu-ro, erau propuneri de astfel de
evenimente pentru Tg Jiu, Deva, iar Bucureştiul e la fel de
cunoscut...

De la facultate cerem neapărat o sală, iar noi ne ocupăm de
mediatizare: banner-e, spoturi publicitare (poate prindem timp de
difuzare pe celebrele monitoare din hol). Important ar fi să atragem
atenţia, că se organizează aşa ceva şi că prezintă interes.

Important ar fi să vedem dacă putem organiza aşa ceva, dacă lumea ar
veni. Am putea alege o zi, declara-o ziua ROSEdu şi umple-o de
prezentări FOSS în Politehnica. Cu paşi mici spre popularizarea
lucrurilor în care credem.

Alex

[1] http://www.softwareliber.ro/

--
()  campania panglicii în ASCII - împotriva mesajelor electronice in HTML
/\  www.asciiribbon.org - împotriva atașamentelor proprietare