[rosedu-general] Ubuntu-ro în Politehnica!

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Thu Jan 31 22:07:00 EET 2008

Alexandru Ioan Eftimie wrote:
> Salut,
>
> Nimic nu este mai periculos decât o idee, atunci când este singura pe
> care o ai (Vlad).

Nu eu. Altcineva, dar am uitat cine.

> Ideea mea ar fi să organizăm o prezentare Ubuntu la
> noi în Poli. Desigur, nu acum, ci în săptămânile începutului de
> semestru viitor. Ar fi o ocazie bună să popularizăm Linux, OSS şi
> chiar ROSEdu ca organizator.

Pentru mine sună OK, chiar dacă Ubuntu e suficient de băgat pe gât^H^H
popularizat deja. Probleme ar fi: pe cine aducem să vorbească, la cât ne
putem aștepta din partea facultății (probabil doar ne lasă să folosim o
sală într-un weekend, atâta tot), și alte alea.

Vlad