[rosedu-general] "Niveluri" free software

Tiberiu Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Fri Jan 25 09:36:41 EET 2008

Razvan, si mie imi pare interesant si bine argumentat articolul :)

Ma intereseaza aspectul social pe care il are softul liber si ma
deranjeaza de exemplu ca invatam pe Matlab piratat la scoala cand exista
Octave compatibil si inovator la anumite capitole (doar cateva
facilitati ii lipsesc pe care oricum nu le-am intalnit nici in cursurile
de la scoala).

In cazul Multisimului nu am gasit nimic liber, doar unul gratuit si am
rugat pe cineva sa imi faca lucrarea. Ma gandesc foarte serios sa propun
un proiect care sa ofere alternativa libera Multisimului, la fel in
cazul serviciilor de statistici (ca google analytics sau trafic.ro).
Momentan in lista mea de prioritati se afla alt proiect, CIC Online;
dezvolt subiectul daca intereseaza.

In momentul cand cineva decide sa dezolvte o alternativa logic ca va
folosi ce exista macar sa inteleaga conceptele dupa care au fost facute
predecesoarele, deci asta se va intampla daca vreau sa incep sa dezvolt
inlocuitor pentru Multisim :P

Sunt activist soft liber dar asta nu inseamna ca sunt extremist, nu am
aruncat in aer sediul Microsoft din Bucuresti si nici nu intentionez sao
fac in viata asta :)

Eu va propun sa pornim un thread cu noutati interesante din lumea
softului liber, unele dintre ele ar putea fi extrem de benefice, ca de
exemplu programul O'Reilly. Sa vorbim si despre alte comunitati din
Romania, din afara, ce competitii exista, ce proiecte s-au mai
dezvoltat, care s-au demarat, sa vedem daca putem ajuta, etc.

Va astept si pe noul thread :)

tibi