[rosedu-general] "Niveluri" free software

Dragos Comaneci drcomaneci at gmail.com
Thu Jan 24 21:24:59 EET 2008

Momentan eu cred ca ma incadrez cel mai bine la Softcore Advocate, adica
desi imi exprim preferinta pentru soft-ul gratuit, aleg sa folosesc
software-ul cel mai de calitate, fie el gratuit sau proprietar....

În data de 24.01.2008, Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro> a
scris:

> Salut!
>
> Ca tot suntem in discutii despre Free Software, am dat peste un articol
> foarte interesant[1] in care se prezinta niste niveluri atinse de
> persoanele care se implica in free software.
>
> Eu cred ca sunt (5) Mainstream activist.
>
> Poate dupa ce imi organizez mai bine timpul si o sa scap de o parte din
> "chore"-urile birocratice o sa progresez la (7) Activist.
>
> Razvan
>
> [1] http://itmanagement.earthweb.com/osrc/article.php/3723131

Dragos Comaneci