[rosedu-general] Ubuntu-ro n Politehnica!

Adi Roiban adi at roiban.ro
Mon Feb 4 12:42:24 EET 2008

În data de Vi, 01-02-2008 la 17:49 +0200, Tiberiu Turbureanu a scris:
> E foarte bine ca vreti sa organizati o prezentare Ubuntu + WoUSO si
> OLPC, si mai pot fi adaugate multe produse software libere, dar cred eu,
> trebuie mai intai sa va ganditi la mesajul pe care vreti sa-l
> transmiteti: folositi/dezvoltati soft liber? sau ceva mai mult... dragi
> prieteni prezenti la prezentarile noastre: intelegi softul liber si
> actionati in consecinta, prin utilizare treptat exclusiva, dezvoltarea
> lui, incurajarea actiunilor comunitatilor de soft liber, reactionati
> civic cand vi se incalca drepturile si sunteti obligati sa folositi soft
> [...]
Deocamdata mesajul prezentarilor este "Folositi software liber!" si nu
cred ca este nevoie de o conferinta pentru asta.

Daca mesajul ar fi dezvoltati sau localizati software liber atunci o
conferinta sau o intalnire de weekend ar fi extraordinara.

---

Daca doriti sa faceti o prezentare Ubuntu si OLPC in Bucuresti aveti
sprijinul echipei Ubuntu Romania si a Grupului pentru Software Liber din
Cluj. Acest lucru se poate realiza usor

Pentru o conferinta sau intalnire a dezvolatatorilor sau echipelor de
localizare este nevoie de mai mult timp si trebuie luat legatura cu
toate echipele! Eu sunt deschis si pentru acest eveniment si ma gandesc
ca putem faca asta la sfarsitul sau inceputul anului universitar.

--
Adi Roiban