[rosedu-general] Ubuntu-ro în Politehnica!

Adi Roiban adi at roiban.ro
Fri Feb 1 00:37:39 EET 2008

Nu stiu daca trebuie sa va puneti problema de mancare si cazare.

Noi (Grupul pentru Software Liber din Cluj-Napoca) am avut mai multe
prezenatri si din experienta am observat ca durata maxima e 2 ore. Dupa
aceea lumea se plictiseste.

Daca vreti sa faci prezentari mai bine faceti mai multe si mai scurte.

Daca doriti noi putem sa va ajutam cu sustinerea unei prezentari
Ubuntu/KiwiLinux si OLPC. Prezentarile OLPC si mai ales OLCP primit de
Jani au fost intotdeauna preferatele celor prezenti.

Daca prezentare dureaza mai mult de 2 ore deja intra in categoria
conferinta... si aici se complica lucurile.

In principal ar trebui inceput cu o prezentare generala Ubuntu sau orice
alta distributie doriti voi. Vor veni foarte multi care au folosit deja
linux iar pe viitor va fi nevoie de prezentari mai tehnice si mai
interesante!

Daca aveti nevoie de ajutor pentru o prezentare dati un semn si vedem ce
putem face.

Succes!

--
Adi Roiban