[rosedu-general] O'Reilly User Group

Adi Roiban adi at roiban.ro
Fri Feb 1 00:28:50 EET 2008

On Jo, 2008-01-31 at 20:31 +0200, Sergiu Iordache wrote:
> Mersi de informaţii Adi.
>
> Pai atunci dacă sunteţi de acord ne putem înregistra ca grup(cu toate
> că am oarecare îndoieli asupra atenţiei pe care o să o acorde ei unui
> grup de ~30 persoane :P). Anyway ar mai fi întrebarea adresei de
> shipping, o punem adresa unuia dintre noi sau o punem de exemplu la
> facultate(Razvan ?). Am pus a doua variantă doar pentru că ar fi mai
> uşor de ajuns la ele.
O sa primiti atenti, nu va faceti griji :).
Trece adresa unuia dintre voi. NU recomand sa treceti adresa faculatii.
Important e sa se potriveasca cu adresa din buletin, ca altfel aveti
probleme la posta! (Posta Romana e tampita!!! noroc ca sunt in UE ca
altfel trebuie sa treci si prin vama).

> Cât despre Amazon din câte ştiu toate amazon-urile(dot com, dot uk,
> dot de) trimit cărţi şi dvd-uri în România.
>
> Preferabil e probabil sa iei de pe dot uk, cu toate că nu ştiu care e
> cea mai bună combinaţie preţ carte/preţ transport(s-ar putea de ex să
> fie chiar mai ieftin dacă iei de pe .com)
Eu foloses .de, au o sectiune de carti in limba engleza.
Acum vedeti si voi. Oricum la inceput primiti 2 carti :)

Succes!
Adi
> Cam atat,
>
> Sergiu.