[rosedu-general] Documente asociatie

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Dec 17 21:09:28 EET 2008

Salut!

M-am uitat peste documentele pentru asociatie si am facut corecturi
acolo unde este cazul. Din punctul meu de vedere totul este OK. Cred ca
putem merge maine la biroul senatului pentru a preda contractul, cererea
catre doamna rector si anexa cu realizari ROSEdu.

Putem sa tragem la imprimanta in facultate documentele. Alex, poti tu,
te rog, sa le asezi intr-un format acceptabil .odt pentru printare (daca
poti sa le si printezi am mai rezolva o problema). Ar trebui sa le
semnam cati mai multi inainte sa mergem cu ele la Biroul Senatului. Eu
sunt in facultate maine toata ziua cu exceptia orelor 12:00-14:00 cand
am laborator.

Razvan