[rosedu-general] [Fwd: Re: Parteneriat Concurs de Programare]

Tibi Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Sun Dec 14 18:40:15 EET 2008

În data de Du, 14-12-2008 la 18:28 +0200, Lucian Adrian Grijincu a
scris:

> Greșit, din ce reiese din email sunt în căutare și de temă pentru concurs.

Și vor vrea să pună o temă de concurs pe GNU/Linux, doar pentru că noi
suntem colegi cu ei? :-P

> Din câte-mi aduc aminte, la ultima ediție cei de la Axway au venit și
> cu calculatoare și cu probleme și au participat la corectare; asta pe
> lângă premii și știu eu mai ce.

Aham, deci Axway nu a venit cu mâna în buzunar ci cu una suflecată și cu
cealaltă întinzând bani.

Să suflecăm mâneci putem și noi, cum rămâne însă cu banii?

Tibi