[rosedu-general] [Fwd: Re: Parteneriat Concurs de Programare]

Tibi Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Sun Dec 14 18:13:26 EET 2008

În data de Du, 14-12-2008 la 17:51 +0200, Lucian Adrian Grijincu a
scris:

> Cineva din EESETC (Mihai Bercu) a trimis cuiva din echipa Ubuntu
> România cerând sprijin din partea companiei și oferând anumite oferte
> de promovare.
>
> Stas Sushkov răspuns că nu există compania Ubuntu România, ci doar un
> grup de voluntari ... etc. și că ar putea exista o colaborare dacă se
> găsesc puncte comune (open-source, etc.)
>
> Mihai a revenit cu un mail în care solicita o întâlnire pentru a
> detalia oferta lor și posibilitățile de colaborare.
>
> Sper să mă înșel, dar mesajele trimise de Mihai mi se par tipizate și
> [...]

Lucian a dat cărțile pe față :-) Sincer, nu cred că cei din EESTEC sunt
interesați de altceva în afară de sponsori.

Poate vor să-i ajutăm să pună niște GNU/Linux-uri pe mașinile de
concurs, mai știi? Dar de regulă tehnologia este dictată de sponsori,
sper să mă înșel în cazul ăsta.

Tibi