[rosedu-general] [Fwd: Re: Parteneriat Concurs de Programare]

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Sun Dec 14 17:51:27 EET 2008

2008/12/14 Alexandru Juncu <alexandrujuncu at gmail.com>:
> err..nu prea am înţeles cine cui şi ce a trimis...

Cineva din EESETC (Mihai Bercu) a trimis cuiva din echipa Ubuntu
România cerând sprijin din partea companiei și oferând anumite oferte
de promovare.

Stas Sushkov răspuns că nu există compania Ubuntu România, ci doar un
grup de voluntari ... etc. și că ar putea exista o colaborare dacă se
găsesc puncte comune (open-source, etc.)

Mihai a revenit cu un mail în care solicita o întâlnire pentru a
detalia oferta lor și posibilitățile de colaborare.

Sper să mă înșel, dar mesajele trimise de Mihai mi se par tipizate și
aș presupune că au fost trimise către mai multe
companii/asociații/etc. într-o încercare de identificare de posibili
parteneri.

YMMV.
--
 .