[rosedu-general] Help Sun Microsystems

Tibi Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Wed Dec 10 15:32:04 EET 2008

On Wed, 2008-12-10 at 14:30 +0200, Vlad Dogaru wrote:

> Go away! :-P

> Aşa mai vii de-acasă. Seriously, Sun au o imagine foarte bună pe scara
> mea personală de valori (unde, bineînţeles, în vârf este Răzvan
> Deaconescu).

> La asta nu mă bag.

Aș putea să vreau să știu mai multe. Cu cine aș putea să vorbesc pentru
mai multe informații?

> Dar asta mi se pare o idee foarte bună. În mod amuzant, s-a mai vorbit
> recent despre OpenSolaris şi posibilitatea de a îl instala în facultate.
> Nu o să ghiciţi cine: da, Decebal :-P
>
> Bottom line: Solaris+USO==good, iar acum vreau să văd dacă vmware sau
> virtualbox se înţeleg bine cu OpenSolaris (asta *după* cele 3 zile de
> download -- regie is t3h sux0r).

Și eu cred că e bine să promovăm produsele libere la USO (odată cu ele
și companiile care le dezvoltă, însă nu companiile în sine).

Am încercat să fac ceva de genul ăsta în labul de săptămâna asta
printr-o mică rubrică publicitară [0] și pot spune că a fost primită
bine de studenți și asistenți. Ar fi fain să continuăm și în celelalte
laburi.

Tibi

[0] http://anaconda.cs.pub.ro/uso/lab/lab-10-A.html