[rosedu-general] Help Sun Microsystems

Vlad Ureche vlad.ureche at gmail.com
Wed Dec 10 14:19:04 EET 2008

Salut!

Am observat ca in ultima vreme Sun au avut o gramada de probleme financiare
si ma gandeam daca putem sa-i ajutam cu ceva, avand in vedere ca ei sunt
intre printre putinele companii care au plecat de la comercial si au mers
catre open-source... (de fapt nu imi vine in minte alta companie care sa fi
facut asta) In plus cred ca ei sunt inca o forta in domeniul inovatiei in
software (si hardware probabil, dar partea asta ma depaseste) Ca sa va
amintesc cateva rezultate importante ale lor:

   - Java
   - Solaris cu:
   - dtrace, care acum e implementat si in MacOSX, AIX, BSD si va ajunge si
      in Linux
      - zfs, care nu prea are competitie in ceea ce priveste simplitatea in
      exploatare
      - Openoffice

Uitandu-ma pe site-ul lor am gasit urmatoarea pozitie: Campus Ambassador in
Politehnica University Bucharest. (
http://www.sun.com/corp_emp/search.cgi?req=GR0200106) si ma gandeam ca eu nu
am timp sa ma ocup de asta, dar poate dintre voi e cineva care s-ar putea
ocupa de promovarea produselor lor.

In alta ordine de idei, vi se pare util ca la USO sa se vorbeasca si despre
Solaris? Daca nu are nimeni chef sa invete sa administreze un Solaris sunt
dispus sa invat eu in timpul liber si sa scriu mici tutoriale pentru
task-urile comune...

Ce parere aveti?

PS: Mai nou au postat niste cursuri de baza pt Solaris, gratuite, la adresa:
https://learning.sun.com/solc/smartstart (aveti rabdare cu serverul ala,
cred ca e un chinez care scrie de mana html-ul la fiecare request)

--

Vlad Ureche