[rosedu-general] Întâlnire multilateral tematizat? - ce-am discutat

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Mon Dec 8 17:40:46 EET 2008

On Sat, Dec 6, 2008 at 10:16 PM, Tibi Turbureanu
<tiberiuturbureanu at gmail.com> wrote:

> Când, unde și ce prezentăm?

Salut,

Scuze de întârziere.
Sâmbătă am discutat foarte puțin despre ubuntu at ose (din păcate am
discutat puțin cam despre oricare subiect).

Din păcate Mihai Iancu (CC) de la OSE, deși își anunțase prezența nu a
putut veni așa că nu avem încă detalii despre modul în care doresc cei
de la OSE să organizeze evenimentul (de ex. se vrea făcut în timpul
săptămânii sau în weekend, va fi ceva doar pentru Ubuntu sau în cadrul
a ceva mai mare, se vrea și o prezentare despre FLOSS sau doar despre
Ubuntu, ș.a. )

Dacă e să fie ca UIF-urile trecute, doar weekendul următor e unul în
care ar mai putea veni cineva anul ăsta. În 2009 nu știu cât interes
vom ridica printre studenți în perioada presesiunii. Din nou, cum e la
noi nu e obligatoriu să fie și la ei, but alas ...

Noi v-am nominalizat pe voi ca prezentatori: Tibi aka „that floss guy"
& Alex3f aka „that ubuntu guy" că ne păreți mai evangheliști și
pasionați.

Dacă e să se lase cu un install-fest ne mai găsim vreo câțiva
(proporțional cu estimările celor din OSE) să asistăm la instalări.

În primul rând trebuie să ne spună Mihai dacă se mai poate face ceva
în weekendul ăsta la OSE, sau dacă o lăsăm pe 2009 și dacă e pe 2009
dacă va fi în partea finală din primul semestru sau când e mai relaxat
totul în semestrul II.

--
 .
..: Lucian