[rosedu-general] Asociatia ROSEdu

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon Dec 8 15:21:56 EET 2008

Salutare!

Tocmai ce am discutat cu d-l Tapus despre sediul ROSEdu. Documentul
nostru este OK (am facut o modificare in titlu).

Ar mai trebui scrisa o cerere catre doamna rector de motivare a
existentei sediului in Politehnica. Aici ar trebui mentionat de
relevanta organizatiei in mediul academic si in cadrul Universitatii si,
propun eu, o listare a activitatilor, evenimentelor si proiectelor
intreprinse care sa argumenteze aceste lucruri si precizare a faptului
ca este non-profit.

Alex, poti crea tu un document in care sa realizam aceasta cerere?

Dupa ce terminam cererea trebuie mers cu aceasta la Biroul Senatului
pentru aprobare.

Este posibil sa trebuiasca sa platim o suma de bani (mica, probabil)
pentru inchirierea spatiului EG106. De asta ma voi ocupa eu.

Sugerez sa avem o intrevedere miercuri seara sa definitivam aceste
ultime aspecte.

Razvan