[rosedu-general] Server pentru anaconda

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Tue Aug 26 20:36:35 EEST 2008

On Tue, 2008-08-26 at 20:31 +0300, Vlad Ureche wrote:
<snip>
> Eu ma gandeam la rack mountable ca sa-l punem in ED011/EG202 si sa fie
> liniste si racoare in EF303. In plus exista carcase Antec
> rack-mountable deci chiar daca e sa luam serverul pe bucati nu pierdem
> avantajul rack-mountable. (ex:
> http://www.itdirect.ro/produse/detaliu/Antec-Take-3_381.html)

Fara rack mountable si remote reboot mambo jambo. Vreau un server simplu
nu cu toate dichisurile si brizbiz-urile posibile.

Serverul va sta in EF007 acolo unde e si acum anaconda. Ce treaba are
EF303 aici? In felul acesta rack mountable poate fi o optiune (dar nu
esentiala) pentru ca-l putem pune in rack-ul din EF007.

Razvan