[rosedu-general] Server pentru anaconda

Vlad Ureche vlad.ureche at gmail.com
Tue Aug 26 20:31:43 EEST 2008

2008/8/26 George Milescu <george.milescu at gmail.com>

> rack-mountable.
> si
>
> Uite ce ar insemna un "server" asa cum trebuie: (nu sunt adeptul
> solutiilor second hand. In mare parte din cazuri inseamna numai gauri
> in buget)
>

> http://www.emag.ro/sisteme_server/server-ibm-x3250-dual-core-xeon-3050-213ghz-2x512mb-2x250gb-sata--p4364K1G.1
>
> cu numai 1GB de RAM. Trebuie minim 2GB, asa incat mai trebuie luat RAM
> (si eventual inlocuit cel pe care il are inainte de a il cumpara)

> [...]

Eu ma gandeam la rack mountable ca sa-l punem in ED011/EG202 si sa fie
liniste si racoare in EF303. In plus exista carcase Antec rack-mountable
deci chiar daca e sa luam serverul pe bucati nu pierdem avantajul
rack-mountable. (ex:
http://www.itdirect.ro/produse/detaliu/Antec-Take-3_381.html)

Cat despre memorii, chiar crezi ca niste memorii la 1066MHz trase de par la
maxim ca sa ajunga la frecventa asta vor concura la fialbiltare cu o memorie
ECC la 667MHz? La fel si la core2 vs xeon...

@AlexJuncu: Avem servere puternice, din pacate nu prea sunt
promovate/utilizate: as aminti un ibm quad-xeon care face parte din grid --
http://gridinitiative.ncit.pub.ro/wiki/index.php?title=The_NCIT_and_CoLaborator_Cluster_Resources_Guide

--

Vlad Ureche