[rosedu-general] Idea - Open Source Community & Development Course

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Aug 20 22:33:15 EEST 2008

On Wed, 2008-08-20 at 22:21 +0300, Mircea Bardac wrote:
<snip>
> Sunt total de cord cu "mai multi abonati, mai multa vizibilitate si
> mai
> multe capete care pot sa-si dea cu parerea". Intrebarea este "vor
> sa-si
> dea cu parerea?".
>
> Personal vad [rosedu-general] ca pe un incubator de idei, din care se
> spawn-eaza grupuri mici in care se lucreaza eficient. Da, din cand in
> cand, grupurile respective ar trebui sa faca update-uri pe
> rosedu-general ca cine stie... poate a venit cineva nou care vrea sa
> se
> [...]

Mircea speaketh the truth. rosedu-general trebuie sa fie un incubator de
idei. Este normal ca fiecare proiect (din momentul in care s-a demarat)
sa aiba asezamantul lui. Ar fi greu de parcurs lista de discutii in
momentul in care pe aceeasi lista se desfasora (as in stabilit task-uri)
diverse proiecte. Incubatorul trebuie folosit pana iese puiul din ou. Pe
urma trebuie lasat puiul afara si dus la locul lui. Am I wrong?

Razvan