[rosedu-general] Idea - Open Source Community & Development Course

Mircea Bardac dev at mircea.bardac.net
Wed Aug 20 22:21:21 EEST 2008

(forgot to press send, sorry for the late reply)

Stefan Bucur wrote:

> Eu fix acest proces de decizie si organizare ma gandeam sa-l pastram
> public pe o lista deja cunoscuta si la care exista abonati adunati
> de-a lungul timpului.

Parerea mea este ca o mare parte din abonati doresc sa se informeze in
primul rand. Participarea este voluntara, nu obligatorie (a se citi "nu
participi obligat la discutiile organizatorice daca nu doresti, daca
doresti te inscrii pe lista de discutii specializata")

> Again, is there any strong reason *not* to do
> it? why other people shouldn't see it? - fac abstractie pe moment de
> numele listei si scopul ei declarat de "lista generala", si profit de
> faptul ca sunt multi abonati, multa vizibilitate si multe capete care
> pot sa-si dea cu parerea, daca remarca ceva interesant in domeniul lor
> de expertiza; cu alte cuvinte - o resursa de comunicare foarte
> valoroasa.

Sunt total de cord cu "mai multi abonati, mai multa vizibilitate si mai
multe capete care pot sa-si dea cu parerea". Intrebarea este "vor sa-si
dea cu parerea?".

Personal vad [rosedu-general] ca pe un incubator de idei, din care se
spawn-eaza grupuri mici in care se lucreaza eficient. Da, din cand in
cand, grupurile respective ar trebui sa faca update-uri pe
rosedu-general ca cine stie... poate a venit cineva nou care vrea sa se
intre in acel grup. Atat timp cat se coace o idee, nu vad nici o
problema in folosirea grupului [rosedu-general] pentru a descoperi ce
anume este nevoie pentru a pune in miscare totul.

--
Mircea
http://mircea.bardac.net