[rosedu-general] Idea - Open Source Community & Development Course

Vlad Dogaru ddvlad at anaconda.cs.pub.ro
Wed Aug 20 20:08:32 EEST 2008

On Wed, 2008-08-20 at 19:53 +0300, Alex Eftimie wrote:
> Avantaje pentru a folosi lista separata:
> - arhivare/cautare mai buna, informatie numai on-topic
> - fiind on-topic, ar putea prezenta interes pentru cei care vor sa
> afle doar despre acest subiect/nu si despre ce mai face rosedu
>
> Avantaje folosire rosedu-general:
> - vizibilitate mai buna, mai multi oameni deja abonati

Dacă aş fi lurker pe lista asta şi deodată mi-aţi băga pe gât un googol
de proiecte, probabil m-aş dezabona... Mecanismul pe care îl văd eu:

* propun un proiect pe rosedu-general
* dacă lumea îl ia în braţe, îi defec o listă and whatnot
* update-uri periodice, "calls for help" pe rosedu-general
* un anunţ final pe general şi announce

Vlad "cu cât am mai multe directoare în căsuţa de mail cu atât mai bine"
Dogaru