[rosedu-general] Idea - Open Source Community & Development Course

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Wed Aug 20 19:53:38 EEST 2008

2008/8/20 Stefan Bucur <stefan.bucur at gmail.com>:

> Eu fix acest proces de decizie si organizare ma gandeam sa-l pastram
> public pe o lista deja cunoscuta si la care exista abonati adunati
> de-a lungul timpului. Again, is there any strong reason *not* to do
> it? why other people shouldn't see it? - fac abstractie pe moment de
> numele listei si scopul ei declarat de "lista generala", si profit de
> faptul ca sunt multi abonati, multa vizibilitate si multe capete care
> pot sa-si dea cu parerea, daca remarca ceva interesant in domeniul lor
> de expertiza; cu alte cuvinte - o resursa de comunicare foarte
> [...]

Il sustin pe Stefan.

Avantaje pentru a folosi lista separata:
- arhivare/cautare mai buna, informatie numai on-topic
- fiind on-topic, ar putea prezenta interes pentru cei care vor sa
afle doar despre acest subiect/nu si despre ce mai face rosedu

Avantaje folosire rosedu-general:
- vizibilitate mai buna, mai multi oameni deja abonati
- simplitate si uniune (la fel ca si cu rosedu-activity rss, am vrut
sa vedem toate actiunile la un loc)
- simplitate ^^

--
Alex