[rosedu-general] Idea - Open Source Community & Development Course

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Aug 20 18:45:35 EEST 2008

On Wed, 2008-08-20 at 17:49 +0300, Lucian Adrian Grijincu wrote:

> What triggered this exactly?

Nimic. Aveam de anul trecut ideea unui astfel de training si acum am
spus ca exista colectivul de oameni care sa puna pe picioare asa ceva.

> Aș vrea să clarific două chestii:
> * cursul e organizat de ROSEDU și nu de CS (eventual în sălile din CS)
> * no admission fee required.
> Am I off the map?

Nu. Asa ma gandesc si eu sa fie.

> Sunt singurul căruia i se pare că treburi de genul ăsta ar trebui
> făcute la Ingineria Programării?

Nu.

<snip>
> Cu `git` am lucrat destul de mult (am făcut mai multe repository-uri
> pe ixlabs, am pus un repository pe care am lucrat la PT pentru a
> colabora cu teste & oth.), l-am "predat" deja mai multor studenți
> (ixlabs, pt, other projects). Am surse bune de documentație, aș vrea
> să mă ocup de ăsta (nu mă dau înapoi nici de la altele, dar aici e o
> chestie "religioasă" ca linuxu debian-based & stuff like that).

Te iei de mana cu Mircea si cu Stefan si bagati mare. Stefan a facut
ceva asemanator. Mircea a pompat puternic git la Tigus.

> La partea organizatorică nu mă bag, am văzut că s-au stabilit oamenii.
> Așa că: organizatori demarăm niște întâlniri de brainstorming pe
> weekend undeva prin CS?

Rolul lui Alex si al lui Stefan (in propunerile mele - la care nimeni nu
s-a opus, dar nici nu si-a manifestat acordul netarmurit) este acela de
a stabili topicurile principale si structura lor, de a asocia persoanele
care se doresc sa se implice pe topic-uri, de a stabili deadline-uri si
intalniri. Asta nu inseamna ca orice sugestii sau initiative sunt
respinse. Dimpotriva, sunt mai mult decat binevenite.

Razvan