[rosedu-general] Ubuntu artwork

Mihnea Simian simian_mihnea at fotolitera.com
Wed Apr 30 15:50:13 EEST 2008

Alex Eftimie wrote:
> Imi place, dar ar mai fi nevoie de ceva informatie, eventual un text
> de genul: "Vino la installfest si noi te vom ajuta sa instalezi ubuntu
> linux pe calculatorul tau, fara probleme!" sau informatii punctuale ca
> in: http://www.softwareliber.ro/poze/?gallery=Promovare%2FAfise&image=SFD2007.png
> din galeria oferita de Adi.
>
> Culori si fonturi de la legaturile lui Mircea.

Da, e nevoie de text, alb pe rosu si eventual inca un ribbon alb cu ceva
important. De asemenea si sus merge ceva scris, sub logo, cu negru cred,
un fel de motto sau indemn.. poate ceva haios (Andrei?)
Eu am sa lipsesc pana duminica, e un psd tot in dosarul ala, fonturile
sunt deja-vu. Daca vrea cineva sa intervina..

Mihnea