[rosedu-general] Wiki reloaded

Mircea Bardac dev.list at mircea.bardac.net
Tue Apr 29 00:56:09 EEST 2008

Salut,

Am vrut sa creez o pagina noua de wiki. Aparent, daca schimb adresa nu
imi apare o optiune de a edita pagina inexistenta (nu stiu daca este un
bug sau un feature). Am incercat sa creez:
http://dev.rosedu.org/trac/rosedu/wiki/UbuntuInstallFestOrganization

Am ocolit problema prin modificarea url-ului in:
http://dev.rosedu.org/trac/rosedu/wiki/UbuntuInstallFestOrganization?action=edit

La salvare in schimb, am primit eroarea "WIKI_CREATE privileges are
required to perform this operation" care s-ar putea sa explice prima
eroare.

Pana la urma am pus pagina in continuarea paginii initiale - aici incepe
continutul noii pagini:
http://dev.rosedu.org/trac/rosedu/wiki/UbuntuInstallFest#Introducere1

Mircea

P.S. pe pagina am adaugat si un link la o suita de teste de performanta
(got to know it via lwn.net):
http://www.linuxplanet.com/linuxplanet/reports/6478/

--
http://mircea.bardac.net