[rosedu-general] [site] Sectiune evenimente

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Wed Apr 23 21:25:59 EEST 2008

On 4/23/08, Mircea Bardac <dev.list at mircea.bardac.net> wrote:
> [...]
>  - o descriere
>  - o sigla
>  - un interval orar
>  - latest updates (atom feed, blog category, twitter maybe)
>  - BUTON DE SIGN-UP - imagine what you can do with this...
>  - location Google Maps
>  - multe linkuri la niste sectiuni (previous year etc.)
>
>  Pagina http://code.google.com/events/io/ mi se pare buna drept exemplu.
>
>  ****
>
>  Well, cam atat... pentru inceput cred ca ar fi bine sa separam pagina in
>  care se aduna idei de pagina in care se prezinta evenimentul pentru

Sugestia e bună şi o să încerc (pe vineri) să adaug o categorie pentru
evenimente cu un post pentru descriere+calendar(cu/pentru toate
evenimentele) şi un post pentru fiecare eveniment. Astfel o să putem
folosi wiki-ul pt internal stuff şi site-ul pentru lucruri oficiale.

>  Will return later with ideas for the event. Din nevericire, sunt remote
>  (= in Portugalia) si nu pot decat sa participi cu idei.
>

>  P.S. unde se scriu ideile pentru site? (pagina de wiki I mean, exista
>  ceva de genul asta pentru fiecare din sarcinile specificate?)

Pagina de wiki dedicată nu există încă dar poţi să faci tu una(imediat
ce îţi facem cont :) ).

Sergiu.