[rosedu-general] [site] Sectiune evenimente

Mircea Bardac dev.list at mircea.bardac.net
Wed Apr 23 20:46:29 EEST 2008

Salut,

M-a apucasem la un moment dat sa scriu un reply pentru Alex, referitor
la Ubuntu Install Fest. Mi-am dat seama ca s-a cam marit paragraful
dedicat site-ului, asadar s-a nascut acest e-mail.

In cazul Ubuntu Install Fest, pagina evenimentului din Wiki este
link-uita de aici:
http://www.ubuntu.ro/stiri/19.04.2008-Ubuntu_8.04_Install_Fest_Bucuresti

La modul in care pagina de wiki este realizata, am impresia ca este mai
degraba pentru uz intern. Eu cel putin asa doream sa o utilizez pentru a
scrie comentarii legate de organizarea evenimentului, doar ca n-am acces
la wiki (a se vedea e-mail-ul anterior).

****

Pagina de evenimente ar trebui sa fie ceva simplu, fie sub forma unei
categorii [1] fie sub forma unei pagini independente [2].

[1] http://www.softwareliber.ro/category/evenimente/
[2] http://code.google.com/events/

Ar putea fi si un mix intre cele doua.

Ca implementare, eu vad:

1. Calendar (shared+public Google) cu evenimente (atat cele trecute cat
si cele viitoare) cu link pentru adaugare la Google
Calendar/download/subscribe (precum in [2])

2. Atom/RSS feed pentru notificari

3. Lista efectiva cu evenimente, evenimente recente/viitoare mai mari...
restul mai mici

****

Eu vad pagina unui eveniment ceva simplist, cu cel putin:
- o descriere
- o sigla
- un interval orar
- latest updates (atom feed, blog category, twitter maybe)
- BUTON DE SIGN-UP - imagine what you can do with this...
- location Google Maps
- multe linkuri la niste sectiuni (previous year etc.)

Pagina http://code.google.com/events/io/ mi se pare buna drept exemplu.

****

Well, cam atat... pentru inceput cred ca ar fi bine sa separam pagina in
care se aduna idei de pagina in care se prezinta evenimentul pentru
toata lumea.

Will return later with ideas for the event. Din nevericire, sunt remote
(= in Portugalia) si nu pot decat sa participi cu idei.

P.S. unde se scriu ideile pentru site? (pagina de wiki I mean, exista
ceva de genul asta pentru fiecare din sarcinile specificate?)

--
Mircea
http://mircea.bardac.net