[rosedu-general] [Site] Usability improvements

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Wed Apr 23 17:31:49 EEST 2008

Salut,

On 4/23/08, Mircea Bardac <dev.list at mircea.bardac.net> wrote:
>  1. Autentificarea cu OpenID ar putea sa creeze un nou cont, nu doar sa
>  dea eroare si atat - personal, nu imi dau seama unde as putea merge mai
>  departe ca sa asociez un cont cu OpenID citind mesajul de eroare

Problema e de la integrarea cu SMF. Acum problema şi mai mare e că
acum câteva zile cel care se ocupa de bridge-ul între SMF şi Drupal a
anunţat că renunţă la el din cauza celor de la SMF. Aparent SMF are o
lincenţă propie dubioasă care nu e compatibilă cu GPL şî din cauza
asta au comentat când unele funcţii luate din codul lor erau folosite
in modulul de bridge. Prin urmare treaba e cam nasoală fiindcă fără
update-uri nu cred că o să meargă OpenID login-ul prea curând.

>  2. Din cate am observat in lucrul cu Wiki-urile, de obicei link-ul de
>  Login este de fapt Login/Register. Din nefericire, nu vad link-ul de
>  Register (sau, altfel spus, nu se gaseste unde l-am cautat din reflex).
>  Contul creat cu SMF nu functioneaza la autentificarea cu Wiki-ul.
Wiki-ul e practic wiki-ul de la Trac şi prin urmare are alte conturi,
nu cele de la site. Acum pentru că cineva se distra cu o pagină(adică
o ştergea când apuca) Lucian a blocat modificare anonimă a conturilor.
Numai că nu prea poţi să faci cont în momentul de faţă.

Trebuie să găsim o soluţie. Lucian, ai idee ce am putea face?

Sergiu.