[rosedu-general] [Site] Usability improvements

Mircea Bardac dev.list at mircea.bardac.net
Wed Apr 23 17:12:47 EEST 2008

Salut,

Ante Scriptum: stiu ca s-au discutat o parte din problemele de mai jos

1. Autentificarea cu OpenID ar putea sa creeze un nou cont, nu doar sa
dea eroare si atat - personal, nu imi dau seama unde as putea merge mai
departe ca sa asociez un cont cu OpenID citind mesajul de eroare

2. Din cate am observat in lucrul cu Wiki-urile, de obicei link-ul de
Login este de fapt Login/Register. Din nefericire, nu vad link-ul de
Register (sau, altfel spus, nu se gaseste unde l-am cautat din reflex).
Contul creat cu SMF nu functioneaza la autentificarea cu Wiki-ul.

Disclaimer: I might be missing something.

Numai bine,
Mircea