[rosedu-general] Sarcini

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Fri Apr 18 22:16:06 EEST 2008

On Fri, 2008-04-18 at 12:08 -0700, Alex Juncu wrote:

> mai...o fi un designer binevenit...dar daca vrem tricourile la
> eliberatica pana pe 15 mai NU AVEM FUCKING TIMP!!!
> Facultatea ce tricouri vrea: cu sigla ACS sau CS? Cate vor?
> Ideea cu o singura culoare mi se pare prosta...sigla noastra
> (rosedu)arata bine pt ca e multicolored (si iese foarte bine si pe alb
> si pe negru)..parerea mea...Pentru CS, e buna aia care o avem...de ce
> avem nevoie de alt design?!

Lasand la o parte cele 50 de sensuri care pot fi intelese pentru
cuvantul design. Pentru a-i convinge pe cei din catedra ar fi bine sa
existe un format de tricou. Sa fie niste propuneri:
* emblema pe piept, scrris in spate
* emblema pe fund, prezervativul in fata
* numele in stanga, sticla de votca in dreapta

Asta vreau ca sa am o propunere in fata lui Razvan Rughinis cu care apoi
putem consulta oamenii din catedra. Daca toata lumea e fericita putem
purcede la treaba.

Eventual si pentru ROSEdu sunt binevenite idei de format de tricouri ca
sa votam pe cel mai placut.

Razvan