[rosedu-general] Sarcini

Alex Juncu alexandrujuncu at yahoo.com
Fri Apr 18 22:08:44 EEST 2008

> De acord cu tine. Un designer este intr-adevar binevenit.
> Pentru diverse
> evenimente precum Ubuntu Install Fest un designer care sa
> faca o idee de
> afis sau un logo poate fi un avantaj.
>
> Razvan

mai...o fi un designer binevenit...dar daca vrem tricourile la eliberatica pana pe 15 mai NU AVEM FUCKING TIMP!!!
Facultatea ce tricouri vrea: cu sigla ACS sau CS? Cate vor?
Ideea cu o singura culoare mi se pare prosta...sigla noastra (rosedu)arata bine pt ca e multicolored (si iese foarte bine si pe alb si pe negru)..parerea mea...Pentru CS, e buna aia care o avem...de ce avem nevoie de alt design?!