[rosedu-general] Sarcini

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Fri Apr 18 17:04:40 EEST 2008

On Fri, 2008-04-18 at 16:34 +0300, Sergiu Iordache wrote:

> Aici nu sunt 100% de acord, pt mulţi e greu să mergi la facultate, mai
> ales cu traficul actual. Dacă se organizează aşa ceva în timpul
> săptămânii sunt şanse mult mai mari să prinzi persoane care nu au avut
> un contact cu Ubuntu până acum. Altfel dacă pui în weekend o sa vină
> mai ales cei care sunt în camin..

E foarte greu in timpul saptamanii din cauza lipsei un sali si a unui
program liber comun. Poate ca exista o solutie si in timpul saptamanii,
dar eu nu o vad.

> No, -we- need a designer. Aici eu aş merge pe outsorcing. Adică să fim
> serioşi, noi suntem pe partea de IT, ar trebui să lasăm pe alţii să se
> ocupe de chestii de genul ăsta. Aşa că am eu o idee ( vorba aia: "una
> şi fixă" ) să deschidem un thread pe Webdesignbox şi îi rugăm pe ei să
> ne realizeze difertele chestii de care avem nevoie. Comunitatea e
> destul de mare si sunt persoane care lucrează şi pe web şi pe print.
> În schimb oferim link/logo pe site, logo pe afiş/etc

De acord aici cu Webdesignbox. Aici ar fi insa vorba de plasarea unor
imagini/cuvinte pe un tricou. Nu ma gandeam la un design complet care sa
includa si logo-ul.

> Din partea mea nu înteleg exact ce ar însemna această colaborare,
> poate aţi putea să îmi explicaţi :).

Pai colaborare inseamna sa ne ajutam unii pe altii, nu? :-)

Uite ce mi-a raspuns tipul de la RoFreeSBIE:

---
In momentul actual nu cunosc structura organizatiei dvs si nici ce
proiecte aveti in derulare. Daca aveti bunavointa sa-mi spuneti mai
multe vad cum as putea ajuta.   De exemplu daca va plac intalnirile la
munte  cred ca am putea organiza ceva de genul asta daca nu sunt prea
multe pretentii. Daca sunteti interesati putem include in RoFreeSBIE
programe noi care sa va ajute in atingerea scopurilor dvs .    La ROSDEV
am observat tendinta celorlate proiecte ( respectiv de a-si largi cat
mai mult grupul de colaboratori si eventual de a folosi o firma pentru
promovarea proiectului ). Pana in prezent nu am colaboratori din Romania
si nici in spate o firma care sa ma sustina.   Banuiesc ca s-ar putea
face foarte multe pentru promovarea ideilor , initiativelor si
proiectelor FOSS.

        In acest moment foarte "timpuriu" al discutiei, care sunt
        directiile de
        baza ale RoFreeSBIE si cum poate contribui comunitatea ROSEdu la
        dezolvtarea, imbunatatirea si promovarea proiectului?

  In primul rand intentionez sa dezvolt in continuare RoFreeSBIE pentru
a fi folosit ca desktop si ca un tool de invatare a FreeBSD.   O alta
directie este de a realiza un CD/DVD instalabil care sa poata fi
particularizat foarte usor pentru anumite scopuri ( exemplu este
integrarea proiectului AbelCRM pe RoFreeSBIE lucru care a fost facut in
noaptea precedenta Conferintei ROSDEV).   Din pacate nu am reusit sa
promovam foarte bine acest aspect ( conlucrarea AbelCRM si
RoFreeSBIE ) datorita faptului ca tocmai atunci ne-am cunoscut  cat si
datorita faptului ca nu stiu cum am reusit sa sar peste cateva slideuri
in timpul prezentarii.   Pentru imbunatatirea proiectului ar fi
binevenite urmatoarele:   Persoane care sa-l studieze si sa vada
eventualele buguri , persoane care sa faca traduceri . In prezent exista
suport partial pentru romana , franceza, italiana , portugheza ,
spaniola, germana si rusa.   Un designer pentru a modifica sigla precum
si un programator familiarizat cu qt si/sau gtk.   Sugestii si idei noi.
La partea de promovare nu ma prea pricep insa banuiesc ca nu ar strica
popularizarea sa si in alte conferinte, simpozioane de gen.
  Sper ca acesta sa fie inceputul unei colaborari fructuoase pentru
ambele parti.   Numai bine !   Ovidiu
---

Scuze de indentare, dar tipul trimite mesaje in format HTML ... evil
>:-)

Nu se pune (inca) problema sa revolutionam lumea. O colaborare presupune
ca partile sa poata conlucra in atingerea unor obiective comune sau
specifice fiecarei parti.

Razvan