[rosedu-general] Sarcini

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Fri Apr 18 16:34:31 EEST 2008

On 4/18/08, Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro> wrote:
> Salut!
> [snip]
>  Ce ar trebui facut (din ce am discutat si cu Mircea si Cosmin):
>  * gasit zi in care sa se realizeze install fest - cel mai bine ar fi in
>  we in care sunt multe sali libere; nu se va putea imediat dupa 24 -
>  multa lume pleaca; sugestia ar fi sa fie pe 3-4 mai sau pe 10-11 mai

Aici nu sunt 100% de acord, pt mulţi e greu să mergi la facultate, mai
ales cu traficul actual. Dacă se organizează aşa ceva în timpul
săptămânii sunt şanse mult mai mari să prinzi persoane care nu au avut
un contact cu Ubuntu până acum. Altfel dacă pui în weekend o sa vină
mai ales cei care sunt în camin..

>  3. Tricouri ROSEdu/CS
>  [snip
>
>  *this project needs a designer*

No, -we- need a designer. Aici eu aş merge pe outsorcing. Adică să fim
serioşi, noi suntem pe partea de IT, ar trebui să lasăm pe alţii să se
ocupe de chestii de genul ăsta. Aşa că am eu o idee ( vorba aia: "una
şi fixă" ) să deschidem un thread pe Webdesignbox şi îi rugăm pe ei să
ne realizeze difertele chestii de care avem nevoie. Comunitatea e
destul de mare si sunt persoane care lucrează şi pe web şi pe print.
În schimb oferim link/logo pe site, logo pe afiş/etc

>  4. Am fost contactat de tipul de la RoFreeSBIE (ultimul care a realizat
>  prezentarea la ROSDEV), care a venit cu propunerea unei cooperari
>  RoFreeSBIE/ROSEdu. Personal, sunt destul de incantat de o asemenea
>  colaborare. Chiar daca folosim mai mult Linux, nu cred ca ar trebui sa
>  avem ceva impotriva diversitatii din lumea FOSS (in cazul de fata
>  FreeBSD).

Din partea mea nu înteleg exact ce ar însemna această colaborare,
poate aţi putea să îmi explicaţi :).

Sergiu.